söndag 14 augusti 2011

Nothing is what it seems to be..

Okej har inte bloggat på ett tag, men jaja det är sommar så då orkar man inte blogga varje dag. I förrgår var jag iallafall med Anna, vi hämtade henne i börjelslandet. Eftersom vi inte setts något på hela sommaren så hade vi en del att snacka om. :) Sen cyklade vi till statoil i g-stad för att köpa dricka och sen tillbaka hem. Det blir sammanlagt 1,4 mil, hurtigt för att köpa en dricka va? ;) Sen åt vi fika när vi kom hem och senare chillade vi vid datorn. Sen igår chillade jag väl mest och sen på kvällen vare tänkt att ja skulle va med en kompis i stan men sen kunde inte personen komma helt plötsligt, orkar inte ta upp på bloggen.. Men jaja då fick ja istället vara med storasyster och hennes kompis. Vi köpte lite gott och sen drog vi till systers och hennes pojkväns lägenhet på malmudden och såg film. Vi såg en film som hette: En blomma i afrikas öken. Det var en drama film men det var asbra ändå. Av mig får den 5 av 5 stjärnor, så ja rekommenderar alla som läser min blogg att se den! :) Sen efter vi set filmen svamlade vi lite och sen for vi hem och sov. Idag vaknade jag halv 12, ovanligt sent för att vara mig. Hittills har jag inte hunnit göra så mycket än att närda dator haha. Nåja nu ska jag gå och se om det finns något att käka och sen ska jag duscha.



Själva omslaget och rubriken låter som en dålig B-film, men den är faktiskt sjukt bra! :) 
Filmen är även baserad på en sann historia.





Puss och Kram / Emmelie L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar