onsdag 3 augusti 2011

Idag har man varit på klubbviken med Fellan :D Askul var det + att det var helt underbart väder!:) Det enda minuset var att ja glömde solkrämen så ja brände mig :( men jaja skitsamma jag blir alltid brun efter jag varit röd. Nåja sen när ja kom hem med båten från klubbviken hämtade pappa upp mig och sen drog vi till min syster och hennes pojkvän. Där blev jag, mamma och papa bjudna på god middag, fett gott var det! :D Sen åkte vi förbi kvantum och handlade lite. Sen for vi hem och sen har ja bara chillat och tagit en snabbdusch.. vill ju inte ha massa sand i min säng och vara klibbig när ja sover ;)


 
 Nu får ni en bild om ja lovat.. lite sent jag vet men bättre sent än aldrig :D

Felicia när vi var på väg till klubbviken! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar