lördag 16 juli 2011

Oktej ett jävla bra tag sen ja skrev här.. haha :D  Ja jag kan väl skriva lite vad som hänt hittills under sommarlovet. Jag har varit med kompisar och varit ute i skärgården med Emilia för att hon fyllde år. Sen har jag även supit med Felicia haha ;D Sen har jag även träffat Joakim :) Haha ja och solat har jag väl också gjort. Sen har jag även jobbat som parkarbetare. Första veckan rensa vi sandlådor, husväggar och rabatter. Det var inte så jobbigt att göra,men andra veckan börja vi röja sly hela dagarna och det är lite jobbigt. Haha nåja man får ju pengar iallafall även fast det inte är nå mycket. Som ett plus på det hela har jag varit sjuk under det två helger jag varit ledig från jobbet... Nåja nu är det bara en vecka kvar av sommarjobbet sen är man fri att göra vad man vill igen haha! :) Ne nu ska jag gå och sola på altanen och njuta av den sista dagen av min helg. Förresten glömde säg att jag var och klippte mig i måndags. Klippte av typ 15 cm av mitt hår :o Haha men det är ändå skönt att ha kort hår för det är så mycket lättare att sköta det dessutom trivs jag med det. Skulle det hända i framtiden att jag ändrar mig så växer det ju ut igen och sen går det ju alltid att använda sig av hårförläning :) Slänger upp en före och efter bild på mitt hår nästa helg eller något! :D

Puss o kram ! :D / Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar