tisdag 19 juli 2011

Hejsan alla bloggläsare! =) Idag har jag jobbat igen som vanligt, men idag var vi på ett dagis i karlsvik så vi slapp röja sly, yey! :D Enda saken idag som var dålig var att det regnade, men så kom ju solen och värmde det gillas!  En till bra sak är att det bara är tre dagar kvar av jobbet! Ska bli så otroligt skönt att bli ledig igen och kunna göra vad man vill. Nåja nå mycket mer har jag inte hunnit med idag. Eller jo förresten när jag kom hem så hade mamma köpt kontant kort så jag kunde fylla på min mobil och sen hade hon löst in pengarna jag fick över från Frankrike resan. Det vart 1957 kr men sen köpte ju mamma kontantkort till mig så då blev det 1657 kr. Aja det är ändå mycket pengar och det är alltid nice! :) Nu har man också nyss varit o försökt hunden hoppa hinder på baksidan hehe, men det går faktiskt framåt fast ibland går det inte alls. Aja nu ska ja sluta blogga bye!



Puss o Kram / Emmelie L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar