måndag 18 juli 2011

Jaa så var en dag till avklarad av sommarjobbet, skönt! bara 4 dagar kvar nu :) Igår spelades ju VM-finalen mellan USA - Japan och Japan vann! Helt rätt enligt mig eftersom Japan aldrig har varit i närheten av ett VM-guld förut men USA har vunnit flera gånger om jag minns rätt. Även fast jag velat att Sverige skulle vinna VM-guld. Aja, brons är ju bra det med! :) Nåja nog snacka tom fotboll nu. Men ja jag gör ju inte så mycket om dagarna eftersom all energi går till att röja sly på jobbet.. och inte kan man vara ute nå mycket på kvällen för man måste ju upp varje morgon. Kollade på statistiken på min blogg och ser ändå att det varit folk och tittat in här under mitt långa blogguppehåll eller vad man ska säga haha. Kul ändå att se att fler besöker min blogg nu när ja skriver så jag får väl fortsätta uppdatera min blogg varje dag. I helgen blir det att fira att mitt somarjobb är slut och sen blir det väl att bara sola, bada osv. Nåja nu ska jag slå igång the sims, haha har börja spelat det igen och det är fan kul! :) haha ja låter som en tönt men w/e ;D 

                    Gjorde ju hål i läppen för en månad sen typ. Men sen börja läppen svullna upp 
                    och klia så då var ja tvungen att ta ut den för mina föräldrar... :'(  vill ju ha det, 
                 men kanske får  göra en sen till hösten hos en riktigt piercare så det blir nog nice ändå :D







Felicia och jag när vi skulle supa hos henne :) Bilden är mörk och suddig och jag tror inte vi hade ens börjat dricka här, haha asså vafan? xD




Puss o kram / Emmelie L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar