måndag 4 april 2011

Kanske dags att uppdatera?

Min uppdatering går verkligen inte bra.. Efter mitt senaste inlägg har jag varit barnvakt med felicia, varit i skolan och sen har jag också varit sjuk :P Nåja idag har jag iallafall haft friluftsdag ute på isen:) Kunde inte åka skridskor för det var fetstora sprickor i isen och en jävla massa gropar..-.- haha nåja ja slapp ju åka skridskor och fick gå :) Sen när vi var på gråchelören (stavning?) så fick jag och Emma göra upp eld eftersom vi inte ville åka skridskor eller skidor. Sen gick vi och pimplade och det :) Kan ju som säga att jag var ganska blöt när vi kom tillbaka för att det hade regnat och för att jag hade haft DC skor.. haha smart jag vet x) Nåja sen träffa jag Peder i stan hehe:P Sen har jag bara varit hemma och chillat järnet typ;)

Puss o kram! / Emmelie L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar