tisdag 19 april 2011

19 april

Inatt snackade ja typ med Joakim till kl 1 tiden <3 men ändå så vaknade jag typ vid 20 i 9 haha ja är ju som jag är :) Sen chillade jag vi datan ett tag o sen gick ja och duschade :) Sen fick ja en idé attt fara o sola solarium så frågade Elin om hon ville hänga på och det ville hon. Haha smarta jag hade ingen ström i min mobil men som tur var hittade vi ändå varandra på stan xD Sen gick vi och köpte läsk och mjukglass, gott var det!:D Min första mjukglass för i år!:) Sen gick vi då och solade, elr ja vi snarare bara jag hehe :) Elin vågade inte men sa att hon skulle göra det next time så;)  haha nåja sen for ja hem och då åt jag potatis,skinka och mimosa till middag hehe:P Nu har jag faktiskt pluggat lite grann på So rapporten vilket verkligen behövs. Ne nu ska ja gå och se tv och käka popcorn bye bye!:D 

Puss o Kram / Emmelie L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar